Endavant! 1945 | Hemeroteca

Comunicat de la portaveu del grup municipal del PSC, Sílvia Paneque, sobre l’ocupació de l’Ajuntament de Girona el divendres 25 d’octubre, dia del Pregó de Fires

L’ocupació de l’Ajuntament de Girona aquest divendres és un fet greu, perquè és la institució més important de Girona i és de tots els ciutadans i ciutadanes sense cap excepció.

La ciutat de Girona ha viscut uns dies terribles, on hi ha hagut episodis concrets de violència als carrers, i el govern de la sra. Marta Madrenas ha estat tan tardà i ambigu com el del sr. Torra a Catalunya a condemnar accions que en una societat avançada mai no haurien hagut de succeir. I encara se l’espera per demanar que la situació recuperi la serenitat i un ordre mínim.

En el Plenari de les Ordenances he dit que la situació se li estava anant de les mans i lamentablement això s’ha confirmat amb l’ocupació de l’Ajuntament de Girona aquesta tarda. El més difícil de ser alcaldessa no és aparèixer en manifestacions multitudinàries per ser aplaudida, sinó que és haver d’afrontar situacions difícils i tenir el coratge de resoldre-les.

T'ha interessat aquest contingut?

Subscriu-te al butlleti i rebràs la informació al teu correu electrònic